Pri iskanju izvajalca za Vašo fasado boste imeli priložnost spoznati različne izvajalce fasad z različnimi koncepti delovanja. Tu je pomembno poudariti, da niso vsi koncepti oz. načini delovanja stranki prijazni. Morda večina strank niti ne vpraša izvajalca o njihovi organizacijski strukturi, namreč konec koncev ji je vseeno, samo da dober končni izdelek,… pa je temu res tako?
Pogost način delovanja je, kot mu mi radi pravimo, “one man show” skratka en zaposleni, ponavadi s.p. ali d.o.o., ki samostojno išče posle, ko dobi posel poišče podizvajalca ter izvede projekt. Nekateri takšno delovanje potem poimenujejo inženiring, šli si se učeno in všečno. Pri tem načinu poslovanja, podjetnik poskrbi, da ima čim nižje fiksne stroške, skratka, ko ima delo strošek nastaja, ko dela ni, pač tudi stroška ni. Kaj pa to pomeni za stranko? Velika negotovost, namreč za takšne načine delovanja je značilno, da se podizvajalci hitro menjajo, pogosto večkrat letno, pogosto prihaja do najema neizkušenih in nepreverjenih delovnih ekip. Zaradi narave posla se tudi finančno zelo hitro zatika, pogosto podizvajalci ostajajo ne-poplačani za svoje delo. Seveda, je tu potrebno izpostaviti tudi problem odgovornosti za izvedena dela, ogromno primerov je, kjer podizvajalec površno izvede posel ter “pobegne”, krovni nosilec posla le redko prevzame odgovornost nase in na svoje stroške popravi napake, raje se začne zgovarjati na podizvajalca itd. Takšna organizacijska urejenost je nestabilna ter na dolgi rok nevzdržna.
Naš organizacijski koncept temelji na redno zaposlenimi fasaderji, skratka vse projekte izvajamo z lastnimi zaposlenimi. S takšnim načinom dosegamo visoko lojalnost in pripadnost podjetju, s tem pa tudi naši kulturi, strategiji in viziji. Seveda, takšen način zahteva od vodstva visoko odgovornost in etičnost do izpolnjevanja vseh obveznosti do zaposlenih, ravno tako zahteva način nagrajevanja, ki prinaša zadovoljstvo ter s tem dolgoročno zvestobo. Z nagrajevanjem naših zaposlenih za odgovorno in kakovostno delo smo dosegli nadpovprečne plače naših fasaderjev. Menimo, da le takšen način lahko prinaša dolgoročno stabilnost, katera je pomembna tako za zaposlene kot tudi stranke. Več takšnih podjetij prinaša dodano vrednost za celotno družbo.